Често задавани въпроси
от клиенти!
Какво ни питат нашите клиенти!
1Колко време ще отнеме ремонта на устройството?
Сроковете за ремонт се определят от вида на повредата. Примерни срокове:
- Смяна на стъкло или дисплей на телефон - 1-2 работни дни
- Ремонт по платката - 5 работни дни
- Смяна стъкло на таблет или часовник - 5 работни дни
2Има ли гаранция?
Всички ремонти извършени от нас имат гаранция един месец. Гаранцията не покрива счупване или намокряне.
3Има ли гаранция, ако не си оставя кода за отключване на телефона или таблета?
Не даваме гаранция на техника, ремонтирана без предоставен код за отключване. В този случай, извършваме ремонт, без да сме тествали устройството преди и по време на ремонта. Следователно няма как да знаем, дали всичко по вашето устройство е било в изправност преди нашата намеса.
4Ще изчезне ли информацията?
Вашата информация няма да изчезне. Ние не изтриваме информацията при смяна на стъкло или дисплей. Информацията НЕ може да бъде запазена при ремонт на платката.